.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی
مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب

نام : مسعود
نام خانوادگی : بریمانی
سمت : مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کشتی سازی خلیج فارس
میزان تحصیلات : لیسانس مهندسی مکانیک ، فوق لیسانس مهندسی صنایع

 سوابق کاری : مدیر تولید در کارخانجــات صنعتی ،
مدیر برنامه ریزی و اجرائی در صنعت کشتی سازی ،
 مدیر کارخانه سکو و کشتی سازی در مجتمــــــع دریائی خزر .

از اینکه این فرصت حاصل شده تا بتوان چشم انداز آینده  صنعت کشتی سازی این صنعت ما در که در تمام دوران مورد بی مهری واقع شده است مطرح نمود.
صنعت کشتی سازی که هر چند تاریخچه ساخت در ایران به سالهای  صفویه  می رسد ولی متاسفانه متاسفانه به دلائل مختلف  هنوز درابتدای آن با مشکلات ومسائل دست و پاگیر و بحث های مختلف در گیربوده اما سایر کشورهای نوپا با حمایتهای مختلف از ما پیشی گرفتند.

 اگر نظری به این صنعت در کشورهای کره ، ویا کشورهایی که با حمایت دولت وحامیان داخلی و خارجی  این صنعت توانسته اند جایگاه خود را پیدا کنند،حتی کشور ترکیه امروزه  به تکنولوژی ساخت در کلیه صنایع جانبی دستیافته ولی ما هنوز در گیرمسائل غیر صنعتی و طرح و بزر گنمائی در اشکالات از طرف حامیان ضد صنعت کشتی سازی داخلی و حامیان صنعت البته در خارج از ایران میباشد که تندیس قهر مانانه آنها در کشور بر افراشته میشود.

با نیم نگاهی به تاریخچه ساخت کشتی در ایران که به دوره هخامنشیان بر می گردد وساخت کشتی در دوره صفویان از حالت سنتی خارج وبه ساخت صنعتی تبدیل شده با توجه به قدمت 500ساله بعلت عدم حمایت صاحبان ومالکان کشتی داخلی راه به جایی نبرده مع الوصف برای رسیدن به آن اهداف با همدلی ، همفکری وپشتکار خواهیم توانست ثابت کنیم که ما هم می توانیم .

در این مقطع اصلاً قصد مطرح نمودن ناکامیها وعوامل تاخیر را ندارم وقصد هم ندارم که وضعیت قبلی را طرح مساله نمایم ولی عرض شود که این صنعت باید ازتمام جهات ونظرات مجدداً باز سازی شود.
 بخش مهندسی که مغز حیات بخش این صنعت است .
برنامه ریزی و QC  تنظیم کننده شریان وهستی آن .
وبازوهای اجرائی که نشانه سلامت جسم وروح صنعت است .

برای بقا در بازار رقابت امروزه ، لازمه آن با هم کار کردن میباشد تا بتوان در میدان رقابت باقی ماند ، لذاکار کردن لازم است ولی کافی نیست با ید سعی ، تلاش وهمدلی هم با شد تا بتوان در مقابل تمام مسائل وناملایمتیها مقاومت کرد تا بتوان در بازار رقابت باقی ماند لذا ماخواهیم توانست با همدلی به سر منزل مقصود برسیم وخواهیم رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 ارديبهشت 1386
با شناختی که از ایشان داریم در آن مجموعه موفق میشوند.
نا شناس 31 ارديبهشت 1386
تلاش مجدانه و تجربه مدیریتی جنابعالی در صنعت کشتی سازی بر کسی پوشیده نیست از مطلب شما در این مصاحبه لذت بردم آرزوی توفیق دارم.
غلامعلي رنجبر 1 خرداد 1386
پيشنهاد مي كنم جناب آقاي عالي كه از جوانان خوش ذوق و با حوصله هستند، از قبل سوالاتي را طراحي كنند و سپس جواب آنها را به شكل منظم و مسلسل بياورند. بهتر بود ابتدا هميت، پيچيدگي كار كشتي سازي طرح مي شد و رقباي جهاني و حجم سرمايه گذاري هاي بين المللي براي آن مطرح مي شد و سپس نقش كشتي سازي در ايجاد تحولات در جابجايي كالا و مسافر بيان مي شد و انواع كشتي ها با اوزان مختلفي كه در اين مجموعه طراحي و در حال ساخت است بيان مي شد و آنگاه نقش علوم جديد در ايجاد تحول در ساخت و بهره برداري از كشتي بيان مي شد و آنگاه مسائل رواني و اجتماعي و سياسي مورد بحث قرار مي گرفت تا خواننده در هر بخش اطلاعات ذيقيمتي را به دست مي آورد.
با تشكر
جوادآهنگر 1 خرداد 1386
بر ما پوشیده نیست مدیران مازندرانی همواره موفق خواهند بود . ما هم برای ایشان آرزوی توفق هر چه بیشتر را داریم .
مهران فردسی 1 خرداد 1386
من بعنوان یک مازندرانی افتخار میکنم .
كيوان اميني 7 خرداد 1386
با سلام : چرا ايشان از مازندران رفتند ؟
شهر وند مازندراني 31 خرداد 1386
با سلام و خسته نباشي : با عنايت به نظر خواننده گرام ( با سلام : چرا ايشان از مازندران رفتند ؟ ) بنده ايشان " آقاي بريماني " را نمي شناسم اما بر اين موضوع واقف هستم كه عمدتا" مديران مازندراني در تمام عرصه مديريتي اعم از ضنعتي و غيرصنعتي همواره موفق عمل كرده ا ند . به نظر بنده بايد از مديران استاني سؤال شود : ( چرا ايشان از مازندران رفتند ؟ ) . مع الوصف بنده به عنوان يك مازندراني براي ايشان و تمام مديران موفق مازندراني آرزوي توفق و موفقيت بيشتر را آرزومندم . شهر وند مازندراني
نام : روح الله صبوری 1 تير 1386
بسمه تعالی نام شمال ایران و بهشت ایران مازندران درخطه شمال ایران نامی آشنا حتی برای دور افتاده ترین نقاط کره زمین چه خوب است فرزندانی چون مهندس مسعود بریمانی در دل خود پرورش داده است . البته آن همه استعداد، استعدادها شایستگی پرورش فرزندانی را دارد . خوب است علاقه مندان به رشد و شکوفائی صنعتی در این خطه نمونه هائی بارزداشته باشد که برای بالندگی ارائه دهد . من آن نمونه را یافتم او کسی است که سعی دارد ، که در صنایع دریائی در ساخت سازه های ساحلی و فراساحلی این صنایع را حداقل همگام با تولید کنندگان و سازندگان سازه ای دریائی و صنایع جانبی از قبیل کشورهای دست اندرکار مانند کره ، ژاپن ، آلمان و ... به پیش ببرد، زحمات شبانه روزی مهندس مسعود بریمانی برای رسیدن به هدف که شاهد بر آن بوده ام اغراق نمیباشد که این زاده شمالی حتی از بذل جان مایه گذاشته ، شاهد تلاش شبانه روزی او بوده ام نمونه هائی بارز ساخت بالابر کشتی با ظرفیت 3600 تن ( سینکرو لیفت ) در دریای خزر که موجب توسعه صنعت تعمیرات شناورها در دریای خزر و جلوگیری از خروج شناورهای ایرانی آن دریا به کشورهای شمالی با صرفه جویی ارزی اقدام به تعمیرات کشتی های ایران غدیر – ایران بصیر و .... حتی پهلوگیری و تعمیرات شناورهای خارجی از قبیل منوکسیلیون روسی و ... با جذب در آمد ارزی اجرای پروژه های شیپ یارد و یارد سکو سازی در شمال – ساخت و اجرای پروژهائی چون اولین و بزرگترین کشتی تانکر نفتکش بنام ایران نکاء – یدکشهای ( ایران بهشهر – ایران کسما – سی کابندرو امیر آباد ) اجرای پروژه فاز اول ترمینال نفتی بازرگانی نکاء با ظرفیت 10 واحد مخزن ذخیره با حجم نود میلیون متر مکعب در شید دریای خزر – اجرای قسمت اعظم از پروژه ساخت سکوی حفاری نفتی نیمه شناور در دریای مازندران از جمله فعالیتهاو اقدامات موثر او ایجاد نظامی منسجم و قاطع با موازین اداری و مدیریتی بالا ایجاد سیستم کار آفرین در اجرای پروژهای ساحلی و فراساحلی در مازندران با عزیمت به بندرعباس در سال 1385 آن سیستم منسجم و کار آفرین دریائی را به خلیج فارس ( یارد یک ) شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو) انتقال و گسترش داده واحد تولید نیمه جان آن واحد را شفاء بخشیده به قابلیت رقابت با صنایع دریائی در جنوب ایران و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس سوق داده و گواه بر آن خواهم بودکه این واحد مستهلک به رقابت با ساخت و تعمیرات سازه های ساحلی و فراساحلی در جنوب ایران و شمال کشورهای ساحلی خلیج فارس مبدل خواهد گردید همه این زحمات شایستگی و ارزش آن را دارد که از طرف مسئولین مافوق مورد حمایت و راه گشا قرار داده شود البته حسن انتخاب جناب آقای مهندس سعیدی مدیریت عامل محترم شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو ) که خود از پیش کسوتان صدیق رشد و شکوفائی صنایع ساحلی و فراساحلی در ایران میباشد از فردی چون مسعود بریمانی برای همکاری در رسیدن به اهداف متعالی در جنوب کشور در یکی از بخشهای تحت پوشش که حتما مطالعاتی فراوان داشته اند . شایستگی تقدیر و تشکر را داشته ، زیرا هر قدمی در راه خود کفائی و خدمتگذاری برای رشد و زنده نگهداشتن این صنایع در خلیج فارس امری خداپسندانه برای کشور عزیزمان ایران میباشد که او پیش قدم گردید .
نا شناس 11 تير 1386
باسلام
متا سفانه مديران شايسته اي چون آقاي مهندس بريماني که منشاء تحولات اساسي در صنعت دريايي خصوصا در خطه شمال کشور مي باشند در استان مازندران مورد بي مهري قرار مي گيرند اميد است مسئولين استان مازندران در تقويت و حمايت از مديران بومي تجديد نظر نمايند. (مازندراني مقيم تهران)
Ali Pourgholam 19 تير 1386
با سلام مملکت و مردمِ شريفِ ايران در اين برهه احتياج به افرادِ دلسوز و صادق و صبور و خدمت گذار دارد . از خواندن نام اين شخصیتهای محترم و عزيز در صف ملت احساس غرور و خوشبختی دارم و برای همه انسانها دعا ميکنم تا در راه نور اللهی ثابت قدم باشيد. اين مخلص در آلمان از ارائه هر خدمتی که در توان داشته باشم دريغ ندارم که انشاالله مورد قبول خداوند تعالی باشد. پیروزی و موفقیت شما را از خداوند متعال آرزومندم. مخلص علی آلمان july2007
فریدون امامی 25 تير 1386
تلاش و پشت کار و صداقت جناب آقای مهندس بریمانی جهت احیای صنعت کشتی سازی جای تقدیر و قدر دانی رابدنبال دارد همواره برای ایشان که منشا ء تحولات بنیاد ی در تمامی عرصه ها ی صنعت میباشند آرزوی موفقیت داریم
ولی پور 23 خرداد 1388
با سلام
اینجانب به عنوان کسی که به وسیله مهندس عزیر با این صنعت اشنا شده ام و مدتی است که به عنوان یکی از خدمتگزان مهندس مشغول به کارم می گویم که ایشان کسی است که صنعت کشتی سازی ایران را متحول کرده است و با تمامی سیستمهای نوین این صنعت اشنایی کامل دارد و اگر به ایشان توجه کافی از لحاظ مالی شود صنعت کشتی سازی ما را هم همچون دیگر کشورها به یک صنعت مکانیزه و پیشرفته تبدیل می کند.
محمود قربان زاده نوکاشتی 21 شهريور 1388
با سلام من از همکاران ایشان در کشتی سازی صدرا(مجتمع دریای خزر )بودم وضمن سلام به ایشان با شناختی که از ایشان دارم مدیر موفقی هستند و مطمءن هستم که به موفقیتهای چشمگیری در عزصه مدیریتی و صنعت کشتی سازی بدست خواهند آورد. با تشکر ( محمود قربان زاده نوکاشتی)
احمد یزدانی گچینی 8 آبان 1389
جناب آقای مهندس بریمانی از زحمات شما تشکر می نماییم امیدواریم که به افتخاراات شما افزوده گردد ایینجانب به عنوان یکی از فرزندان کارمند کشتی سازی از طرف پدرم(عبداله یزدانی گچینی)که مدیون زحمات ومدیریت عالی شما میباشیم کمال تشکر داریم.
احمد یزدانی گچینی 8 آبان 1389
جناب آقای مهندس بریمانی.زحمات شما برای رشد و توسعه کشور بی وصف است.ما کارمندان قدر شناس دهستان گچین علیا از توجهات شما برای اعتلای فرهنگی و اقتصادی کارمندان بومی یارد یک کشتی سازی کمال تشکر داریم.آرزومند رسیدن به آرزوهایتان هستیم.
ELAHE 11 آبان 1389
من دو ماه دارم دنباله یه مدیر موفق واسه مقالم میگردم هر چی تا حالا پیدا کردم دو ردیف بیشتر مطلب نداشت!!!!!!!!! من کجا برم دنباله کی بگردم !!111 بابا من باید تا یه هفته دیگه ارایه بدم یعنی یه مدیر موفق خوب پیدا نمیشه تو این مملکت!!!!! لطفا یه مدیر موفق پیدا کنین زندگی نامشو بگین و بهاش مصاحبه کنین اگه زنده نبود مصاحبات قبلیشو بذارن

خواهش کمیکنم من خواهش میکنم
احمد یزدانی گچینی 18 آبان 1389
ای که همه سعی وتلاشت پر بار زندگی ات از موفقیت سرشار
منم توی دل دارم محبت آینده سازان محبت مهندس ایران مانند مهندس بریمانیان
از عنایت و توجه وافر جنابعالی به سازندگی و پیشرفت مملکت ایران که بر بلندای افتخارات جا دارد کمال تشکر داریم .کشتی سازی زنده است با نام مهندس بریمانی
مدیون شما یعقوب داردست
علی 21 ارديبهشت 1390
با سلام به تمامی هم استانی عزیز

بنده از نزدیک با آقای مهندس مسعود بریمانی کار کردم ایشان از جمله مدیران دلسوز زحمت کش بی ریا سخت کوش و با وفا بودند ایشان اکثر مواقع از 6 صبح تا 11 شب در کارخانه بسر می برد تماما در اختیار صنعت بود بنده بعنوان یک شهروند مازندرانی به چنین مدیر زحمتکش افتخار می کنم انشا الله هر جا هستن موفق باشند ایشان هر کجای ایران باشند برای رشد و تعالی ایران عزیز شبانه روز زحمت می کشند و من الله توفیق
موري 8 بهمن 1390
احسنتم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.